80 minut o nowych narzędziach komunikacji
Profesjonaliści i pasjonaci PR porozmawiają o cyfrowej rewolucji, dyktaturze contentu i popularnych narzędziach komunikacji 2.0. Spotkanie Fashion PR Talks 19 maja o godz. 18.00 w Poznaniu poprowadzi Olka Kaźmierczak w siedzibie School of Form przy ul. Głogowskiej 18. Wstęp wolny.
Pretekstem do rozmowy o nowych narzędziach komunikacji jest dynamicznie zmieniająca się rzeczywistość informacyjna. Dostępność różnorodnych rozwiązań technologicznych, przeformułowanie roli i charakteru „influencera”, czyli tego, co ma duży wpływ, a także wzrost znaczenia social media w budowaniu wizerunku marki będą punktem wyjścia do mówienia o współczesnych form komunikacji.
– Nowoczesny PR to droga szybkiego ruchu, na której odbiorca zajmuje tak samo ważne miejsce, jak nadawca komunikatu. Monolog został wyparty przez dialog. Marki dostały od współczesnej techniki ogromną szansę bycia na wyciągniecie wirtualnej ręki od swojego konsumenta. Zrozumienie zasad działania PR 2.0 jest kluczowe dla pracy obecnych i przyszłych PR-owców – komentuje Olka Kaźmierczak, autorka pierwszego w Polsce bloga o PR mody i pomysłodawczyni projektu Fashion PR Talks.
Poznańskie spotkanie jest jednym z cyklu wydarzeń, tym razem poświęcone będzie również nowym z punktu widzenia promocji marki zjawiskom. Jedno z nich – brand journalism – podzieliło w ostatnim czasie PR-owców i dziennikarzy stawiając pod znakiem zapytania etykę pracy wykonawców obu tych zawodów.
Majowe spotkanie skierowane jest do praktyków i amatorów branży PR, projektantów mody, studentów kierunków związanych z komunikacją i osób zainteresowanych biznesowym kontekstem branży mody.
--------------------------
School of Form to międzynarodowa wyższa szkoła projektowania, która w październiku 2011 roku przyjęła pierwszych studentów. Szkoła mieści się w Poznaniu. Studia stacjonarne trwają 3,5 roku, a po ich ukończeniu absolwenci uzyskują tytuł licencjata Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej na kierunku wzornictwo. Nad unikalnym programem nauczania, który łączy w sobie elementy edukacji projektowej i humanistycznej pracował zespól ekspertów pod przewodnictwem Lidewij Edelkoort, wieloletniej szefowej Design Academy Eindhoven, która jest dyrektorem strategicznym i mentorem School of Form.Tak przygotowany program studiów z zakresu wzornictwa otrzymał najwyższą punktację w konkursie Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na kierunki zamawiane.
School of Form współpracuje z polskimi i światowymi projektantami, wykładowcami i ekspertami, pracującymi dla najlepszych marek i firm z różnych branż. Zajęcia prowadzą m.in. Oskar Zięta, Agnieszka Jacobson-Cielecka (dyrektor programowy ds. design), Rene Wawrzkiewicz, Paulina Matusiak, Bartosz Mucha, Paweł Grobelny, Wojciech Dziedzic, Ewa Klekot, Krzysztof Kubasek, Agata Nowotny, Dawid Wiener (dyrektor programowy ds. humanistyki). Jednym z najistotniejszych elementów strategii nauczania w School of Form jest praktyczne kształcenie, w powiązaniu z biznesem, już na etapie wczesnych projektów. Dzięki partnerskiej współpracy z poważnymi partnerami biznesowymi, którzy wspierają finansowo rozwój studentów, a także oferują im staże w swoich przedsiębiorstwach, studenci będą odbywać praktyki w krajowych i zagranicznych studiach projektowych, firmach produkcyjnych i warsztatach rzemieślniczych w zależności od wybranego przez siebie profilu.