Informator o Szkołach Wyższych, Policealnych i Językowych

Marketing, reklama i nowe media studia w Warszawie w Collegium Civitas

Interesujesz się marketingiem i reklamą? Chciałbyś planować strategie wizerunkowe dla uznanych, światowych marek?

Rodzaj studiów: I stopnia (licencjackie)
Tryb studiów: stacjonarne, niestacjonarne
Język wykładowy: polski
Czas trwania studiów: 3 lata (6 semestrów)
Kierunek: Socjologia

Wybierz studia na specjalności Marketing, reklama i nowe media, które pozwolą Ci zdobyć kompleksową wiedzę z zakresu marketingu jako procesu zarządzania oraz najnowocześniejszych narzędzi szeroko rozumianej promocji, szczególnie reklamy w każdej jej odmianie: prasowej, radiowej oraz telewizyjnej. Będziesz przygotowany do pracy w wielu obszarach marketingu od obsługi klienta, poprzez opracowywanie raportów i analiz niezbędnych do sformułowania kreacji i strategii, aż do zarządzania wizerunkiem i jego dalszego rozwoju. Studia pozwolą Ci określić Twoje mocne strony, predyspozycje i kompetencje, dzięki czemu będziesz przygotowany do podjęcia pracy zgodnie ze swoimi unikalnymi talentami!

Zdobędziesz wiedzę merytoryczną z zakresu:

  • marketingu,
  • brandingu,
  • obsługi klienta,
  • reklamy prasowej, radiowej i telewizyjnej,
  • mediów,
  • etyki reklamy,
  • psychologii reklamy.

Zdobędziesz praktyczne umiejętności z zakresu:

  • przygotowywania i realizacji planów działań marketingowych i PR;
  • stosowania instrumentów i narzędzi marketingowych, w tym internetowych i dotyczących badań;
  • analizy wizerunku przedsiębiorstwa i działań z zakresu zmian wizerunkowych;
  • kreowania marki produktu i przedsiębiorstwa;
  • planowania kampanii marketingowej oraz jej koordynowania;
  • sposobów komunikowania się organizacji biznesowych z uczestnikami rynku, klientami, kontrahentami, przedstawicielami władz, organizacji społecznych i politycznych, mediami oraz środowiskami opiniotwórczymi;
  • analizy danych i pisania raportów;
  • kreatywnego myślenia i działania;
  • komunikacji interpersonalnej;
  • autoprezentacji.

Perspektywy zawodowe:

  • agencje reklamowe,
  • domy mediowe,
  • agencje marketingowe,
  • agencje Public Relations,
  • agencje eventowe i ambientowe,
  • portale internetowe,
  • działy marketingu, promocji i PR w przedsiębiorstwach oraz instytucjach państwowych,
  • media (Internet, telewizja, prasa, radio).

Atuty:

  • zapoznasz się z głównymi obszarami pracy w branży marketingowej: od analizy i planowania, przez koncepcję strategii i jej przedstawiania klientowi;
  • przedmioty specjalnościowe są prowadzone przez praktyków z branży, dzięki czemu możesz poznać specyfikę pracy „od kuchni”, pod okiem doświadczonego eksperta;
  • część przedmiotów, zwłaszcza tych z obszaru kreacji czy strategii ma charakter warsztatowy – dzięki czemu nauczysz się stosowania określonych narzędzi w praktyce;
  • poznasz swoje predyspozycje do pracy w określonych strukturach marketingowo-reklamowych, dzięki czemu łatwiej wybierzesz obszar Twoich zainteresowań zawodowych;
  • możesz wziąć udział w proponowanych przez wykładowców konkursach branżowych;
  • zbudujesz swoje portfolio podczas realizowanych w trakcie studiów zadań marketingowych;
  • możesz skorzystać ze spotkań coachingowych ukierunkowanych na rozwój Twoich talentów.

PRZEDMIOTY SPECJALNOŚCI MARKETING, REKLAMA I NOWE MEDIA 

  • Analiza mediów i planowanie kampanii
  • Branding i strategie marketingowe
  • Budowanie relacji z klientami
  • Content marketing w mediach społecznościowych
  • Copywriting
  • Design Thinking
  • Etyka reklamy i problemy konsumpcji
  • Media konwergentne
  • Podstawy marketingu i reklamy
  • Psychologia reklamy
  • Warsztaty reklamy – druk i radio
  • Warsztaty reklamy – telewizja
  • Wprowadzenie do mediów – teoria i praktyka

więcej...




 

Powiązane kierunki

Marketing internetowy i e-commerce w Collegium Civitas

to praktyczne studia przyszłości wychodzące naprzeciw oczekiwaniom dynamicznie zmieniającego się sektora branży internetowej.

czytaj dalej

Nowe media i dziennikarstwo

Najlepszy w Polsce kierunek praktyczny w ocenie Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego w „Konkursie o milion“.

czytaj dalej

Bezpieczeństwo i analiza informacji - studia w Collegium Civitas

Oferujemy studia w zakresie analizy informacji, cyberbezpieczeństwa i zwalczania terroryzmu, szczególnie atrakcyjne dla osób planujących pracę na stanowisku analityka informacji w administracji publicznej, służbie cywilnej, ośrodkach analitycznych i biznesie.

czytaj dalej

Studia azjatyckie

Dlaczego XXI w. nazywamy wiekiem Azji? Jak koncepcja Nowego Jedwabnego Szlaku wpływa na równowagę sił między Wschodem a Zachodem? Czy azjatyckie demokracje w ogóle istnieją, i czym różnią się od europejskich?

czytaj dalej

Analityka danych, Big Data i kodowanie

Realizacja idei składających się na czwartą rewolucję przemysłową (Industry 4.0) skierowała współczesną gospodarkę na tory prowadzące ku powszechnemu stosowaniu technologii informacyjno-komunikacyjnych.

czytaj dalej

Polecane Uczelnie