Informator o Szkołach Wyższych, Policealnych i Językowych

Media design i marketing wizerunkowy

studia I stopnia w Dolnośląskiej Szkoły Wyższej

Na tym kierunku:

  • łączymy wiedzę o komunikacji z jej praktykowaniem – sam będziesz prowadzić badania i tworzyć treści medialne
  • organizujemy wykłady gościnne ze specjalistami w zakresie marketingu i kształtowania wizerunku
  • zajęcia warsztatowe realizujemy w specjalistycznych pracowniach multimedialnych: studio telewizyjnym, studio fotograficzno-filmowym, laboratorium dźwięku,laboratorium eyetrackingu.

Po studiach możesz pracować jako:

  • trendwatcher i trendsetter
  • analityk danych marketingowych
  • specjalista ds. projektowania badań marketingowych
  • social and mobile media content manager
  • specjalista ds. monitoringu mediów
  • digital marketing specialist
  • copywriter, PR specialist
  • brand manager
  • influencer
  • UI i UX designer
  • buzz, viral i ambient marketing specialist.

Ciekawe informacje o kierunku:

  • innowacyjne koncepcje kierunku i specjalności były nagradzane w konkursach MNiSW (2012, 2016), są także obecnie realizowane w ramach projektów finansowanych z funduszy Unii Europejskiej
  • przy kierunku działa koło studenckie, w którym wyćwiczysz dobre nawyki fotografa, tworząc projekty fotograficzne i filmowe, poznasz integracyjne uroki pracy zespołowej i ruszysz w teren poza uczelnię
  • praca dyplomowa ma charakter projektowy i może stać się częścią Twojego portfolio
  • mamy wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu kierunków studiów dla indywidualistów, którzy bazują na swoich unikalnych kompetencjach i rozwijają się dzięki kulturze kontaktów i współpracy z otoczeniem.

Dodatkowe atuty kierunku:

  • organizujemy spotkania i warsztaty z gośćmi, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami w tworzeniu i badaniu wizerunku, projektowaniu contentu mediów społecznościowych, aplikacji mobilnych i reklamy
  • dbamy o indywidualne podejście do każdego studenta, diagnozujemy jego potrzeby i uzdolnienia – doświadczeni promotorzy i wykładowcy pomagają w ukierunkowaniu zainteresowań i ścieżki zawodowej
  • tworzymy środowisko ludzi, którzy są w bliskim kontakcie, nasi absolwenci prowadzą zajęcia specjalnościowe, zakładają własne firmy i są opiekunami praktyk – współtworzymy tę branżę od lat.


Specjalności do wyboru:

Big data i prognozowanie trendów 

Tego się nauczysz na specjalności big data i prognozowanie trendów:

  • korzystania z mediów społecznościowych jako źródła informacji o rynku i jako narzędzia kształtowania trendów
  • wnikliwej i krytycznej obserwacji procesów komunikacyjnych w sieci
  • sposobów analizy i przetwarzania danych na informacje użyteczne dla firm i ich otoczenia
  • przewidywania i redukowania skutków kryzysów wizerunkowych
  • tworzenia społeczności marki i skutecznego się z nią komunikowania
  • odkrywania i modelowania trendów, dzięki którym zawsze będziesz o krok przed innymi.
  • nauki-techniczne

Po studiach możesz pracować jako:

  • trendwatcher i trendsetter
  • analityk danych marketingowych
  • analityk rynku mediów
  • infobroker
  • data journalist
  • specjalista ds. projektowania badań marketingowych
  • social and mobile media content manager
  • specjalista ds. monitoringu mediów
  • big data scientist

Wybrane bloki tematyczne:

  • trendwatching i trendsetting
  • techniki foresight i zarządzanie przyszłością
  • wizualizacja danych i infoestetyka
  • data communication – metody badań
  • tworzenie asetów informacyjnych

Ciekawe informacje o specjalności:

  • praca dyplomowa ma charakter projektowy i może stać się częścią Twojego portfolio
  • prowadzenimy specjalności studiów dla indywidualistów, którzy bazują na swoich unikalnych kompetencjach i rozwijają się dzięki kulturze kontaktów i współpracy z otoczeniem.
Marketing internetowy i media mobilne

Tego się nauczysz na specjalności marketing internetowy i media mobilne:

  • mediów społecznościowych jako narzędzia i środowiska pracy
  • tworzenia marki i zarządzania nią
  • tworzenia stron WWW, blogów, kanałów wideo i fanpage’ów oraz zarządzania nimi
  • zasad projektowania komunikacji w kategoriach corporate identity i public relations
  • podstawowych i zaawansowanych technik projektowania graficznego
  • wizerunkowych i reklamowych zastosowań fotografii kreacyjnej
  • tworzenia materiałów audio i wideo
  • pisania i opowiadania historii, które wciągną Twoich klientów
  • kreatywnego łamania zasad.

Po studiach możesz pracować jako:

  • trendwatcher i trendsetter
  • analityk danych marketingowych
  • analityk rynku mediów
  • infobroker
  • data journalist
  • specjalista ds. projektowania badań marketingowych
  • social and mobile media content manager
  • specjalista ds. monitoringu mediów
  • big data scientist

Wybrane bloki tematyczne:

  • projektowanie contentu wideo i wideomarketing
  • blogi, vlogi i mikroblogi w reklamie i marketingu
  • projektowanie systemów grywalizacyjnych
  • strategie cross media i  targetowania wielokierunkowego
  • marketing mobilny i geolokatywny
  • projektowanie kampanii digital.

Ciekawe informacje o specjalności:

  • praca dyplomowa ma charakter projektowy i może stać się częścią Twojego portfolio
  • prowadzenimy specjalności studiów dla indywidualistów, którzy bazują na swoich unikalnych kompetencjach i rozwijają się dzięki kulturze kontaktów i współpracy z otoczeniem.



 

Powiązane kierunki

Media kreatywne

Studia na kierunku Media Kreatywne: game design, animacja i efekty specjalne to unikalny w skali kraju, całościowy kierunek studiów dedykowany branży gier, animacji i cyfrowej postprodukcji.

czytaj dalej

Polecane Uczelnie