Informator o Szkołach Wyższych, Policealnych i Językowych

Nowy marketing - studia podyplomowe w Collegium Da Vinci

Marketing internetowy dzisiaj to nie tylko tradycyjne już narzędzia SEO/SEM, PPC, Social Media Marketing, czy reklama display.

Studia podyplomowe trwają 9 miesięcy.
Zajęcia są realizowane w trakcie 10 zjazdów, w trybie sobota – niedziela (w godz.09:00 – 17.00 ).
2 semestry
CZAS TRWANIA (OD PAŹDZIERNIKA 2020R.)

Ewolucja Internetu niesie za sobą rosnącą siłę mediów społecznościowych oraz powstające i dochodzące do głosu nowe dziedziny: Content Marketing, Mobile Marketing, Marketing Automation, Lean Marketing, Growth Hacking, Video Marketing, Marketing 3.0 marketing społecznościowy.

„To wyjątkowy kierunek studiów ze względu na program i kadrę. Przez pryzmat doświadczenia widzę, że osobom działającym w social media często brakuje podstaw marketingu internetowego i innych dziedzin, a osobom działającym w marketingu internetowym – nowej, aktualnej wiedzy i świadomości szybkiego rozwoju narzędzi.
Nacisk położony jest na formę warsztatową, spotkania z ekspertami i pasjonatami, dodatkowe konsultacje online z wykładowcami, a moim osobistym celem jest wykształcenie osób, które wniosą wiele do prężnie rozwijającej się branży nowego marketingu w Polsce.” Katarzyna Młynarczyk, Prezes Socjomanii

Studia skierowane są do:

  • Absolwenów studiów w zakresie marketingu/PR/mediaworkingu.

  • Dla osób pracujących już w branży marketingowej/PR, które potrzebują poznać/ugruntować wiedzę na temat nowych narzędzi marketingu online, strategii marketingowych, analizy danych w internecie oraz zbudować świadomość nowych technologii i spotkać ekspertów z branży.

  • Dla osób, które ukończyły kierunki humanistyczne (polonistyka, edytorstwo, socjologia) z podstawami komunikacji społecznej oraz informatyczne, od których coraz częściej – na stanowiskach w agencjach interaktywnych lub w firmach IT oczekuje się kompleksowej wiedzy i świadomości przy budowaniu nowych aplikacji i usług w środowisku online (Social Media Marketing, Marketing 3.0, marketing społecznościowy).

Osoba pracująca w branży marketingowej powinna ponadto posiadać podstawowe umiejętności z zakresu projektowania graficznego, analizy danych w internecie, strategii marketingowej, programowania, analityki i komunikacji społecznej. Aby móc planować kampanię marketingową niezbędna jest również znajomość nowych technologii i ich wpływu na marketing.

Wiedza i umiejętności

  • duży nacisk na kierunku Nowy Marketing położyliśmy na takie dziedziny, jak social media, video i content marketing,
  • będziesz miał możliwość poznania i obcowania z nowościami, trendami w digital marketingu,
  • stworzyliśmy możliwość przetestowania różnych narzędzi (Sotrender, Brand24, Salesmanago),
  • kontakt z ekspertami, wymiana doświadczeń (nie tylko w czasie zajęć, ale również w formie spotkań online, konsultacji oraz zapytań na grupie),
  • rozpoznawalna kadra złożona z ekspertów – praktyków w branży m.in.: Katarzyna Młynarczyk, Chirs Kwacz, Paweł Loedl, Bartłomiej Rak, Michał Sadowski.

Program

1. Tradycyjne formy marketingu internetowego (24 godz.)

  • SEO/SEM, PPC (warsztaty narzędziowe)
  • Display, E-mail Marketing

2.  Analiza danych w Internecie (24 godz.)

  • Google Analytics
  • Netnografia
  • Narzędzia analityczne w praktyce

3. Content marketing i taktyki dotarcia do grupy docelowej (8 godz.)

4. Strategia marketingowa (18 godz.)

  • Analityka i projektowanie grupy docelowej
  • Cele,  budżetowanie

5. Najpopularniejsze techniki programowania (8 godz.)

  • Język środowiska online, interfejsy aplikacji
  • Język środowiska mobile

6. Projektowanie graficzne – niezbędnik marketingowca (15 godz.)

7. Social Media Marketing (24 godz.)

  • Narzędzia
  • Projektowanie komunikacji
  • Reklama w mediach społecznościowych

8. Nowe formy marketingu internetowego (23 godz.)

  • Video Marketing
  • Mobile Marketing

9. Trendy w tworzeniu stron internetowych, UX (9 godz.)

10. Konsultacje strategiczne (6 godz.)

11. Egzamin i obrona pracy dyplomowej – projektu (16 godz.) 




 

Powiązane artykuły

Odnawialne źródła energii dla biznesu

Celem Studiów jest przekazanie praktycznej wiedzy z obszaru technologii odnawialnych źródeł energii wraz z umiejętnością praktycznego wykorzystania wiedzy w rozwoju swojego biznesu.

czytaj dalej

Fotografia - studia podyplomowe w Poznaniu

Studia na kierunku FOTOGRAFIA w Collegium Da Vinci mają formułę warsztatową.

czytaj dalej

Fashion & New Media - studia podyplomowe w Collegium Da Vinci

Kierunek Fashion & New Media łączy socjologiczno-badawcze spojrzenie z humanistyczną wrażliwością i umiejętnością poruszania się w świecie nowych technologii i mediów.

czytaj dalej

Polecane Uczelnie

Najczęściej Oglądane

Polecane Uczelnie