Nowy marketing - studia podyplomowe w Collegium Da Vinci
Marketing internetowy dzisiaj to nie tylko tradycyjne już narzędzia SEO/SEM, PPC, Social Media Marketing, czy reklama display.
Zajęcia są realizowane w trakcie 10 zjazdów, w trybie sobota – niedziela (w godz.09:00 – 17.00 ).
2 semestry
CZAS TRWANIA (OD PAŹDZIERNIKA 2020R.)
Ewolucja Internetu niesie za sobą rosnącą siłę mediów społecznościowych oraz powstające i dochodzące do głosu nowe dziedziny: Content Marketing, Mobile Marketing, Marketing Automation, Lean Marketing, Growth Hacking, Video Marketing, Marketing 3.0 marketing społecznościowy.
„To wyjątkowy kierunek studiów ze względu na program i kadrę. Przez pryzmat doświadczenia widzę, że osobom działającym w social media często brakuje podstaw marketingu internetowego i innych dziedzin, a osobom działającym w marketingu internetowym – nowej, aktualnej wiedzy i świadomości szybkiego rozwoju narzędzi.
Nacisk położony jest na formę warsztatową, spotkania z ekspertami i pasjonatami, dodatkowe konsultacje online z wykładowcami, a moim osobistym celem jest wykształcenie osób, które wniosą wiele do prężnie rozwijającej się branży nowego marketingu w Polsce.” Katarzyna Młynarczyk, Prezes Socjomanii
Studia skierowane są do:
- Absolwenów studiów w zakresie marketingu/PR/mediaworkingu.
- Dla osób pracujących już w branży marketingowej/PR, które potrzebują poznać/ugruntować wiedzę na temat nowych narzędzi marketingu online, strategii marketingowych, analizy danych w internecie oraz zbudować świadomość nowych technologii i spotkać ekspertów z branży.
- Dla osób, które ukończyły kierunki humanistyczne (polonistyka, edytorstwo, socjologia) z podstawami komunikacji społecznej oraz informatyczne, od których coraz częściej – na stanowiskach w agencjach interaktywnych lub w firmach IT oczekuje się kompleksowej wiedzy i świadomości przy budowaniu nowych aplikacji i usług w środowisku online (Social Media Marketing, Marketing 3.0, marketing społecznościowy).
Osoba pracująca w branży marketingowej powinna ponadto posiadać podstawowe umiejętności z zakresu projektowania graficznego, analizy danych w internecie, strategii marketingowej, programowania, analityki i komunikacji społecznej. Aby móc planować kampanię marketingową niezbędna jest również znajomość nowych technologii i ich wpływu na marketing.
Wiedza i umiejętności
- duży nacisk na kierunku Nowy Marketing położyliśmy na takie dziedziny, jak social media, video i content marketing,
- będziesz miał możliwość poznania i obcowania z nowościami, trendami w digital marketingu,
- stworzyliśmy możliwość przetestowania różnych narzędzi (Sotrender, Brand24, Salesmanago),
- kontakt z ekspertami, wymiana doświadczeń (nie tylko w czasie zajęć, ale również w formie spotkań online, konsultacji oraz zapytań na grupie),
- rozpoznawalna kadra złożona z ekspertów – praktyków w branży m.in.: Katarzyna Młynarczyk, Chirs Kwacz, Paweł Loedl, Bartłomiej Rak, Michał Sadowski.
Program
1. Tradycyjne formy marketingu internetowego (24 godz.)
- SEO/SEM, PPC (warsztaty narzędziowe)
- Display, E-mail Marketing
2. Analiza danych w Internecie (24 godz.)
- Google Analytics
- Netnografia
- Narzędzia analityczne w praktyce
3. Content marketing i taktyki dotarcia do grupy docelowej (8 godz.)
4. Strategia marketingowa (18 godz.)
- Analityka i projektowanie grupy docelowej
- Cele, budżetowanie
5. Najpopularniejsze techniki programowania (8 godz.)
- Język środowiska online, interfejsy aplikacji
- Język środowiska mobile
6. Projektowanie graficzne – niezbędnik marketingowca (15 godz.)
7. Social Media Marketing (24 godz.)
- Narzędzia
- Projektowanie komunikacji
- Reklama w mediach społecznościowych
8. Nowe formy marketingu internetowego (23 godz.)
- Video Marketing
- Mobile Marketing
9. Trendy w tworzeniu stron internetowych, UX (9 godz.)
10. Konsultacje strategiczne (6 godz.)
11. Egzamin i obrona pracy dyplomowej – projektu (16 godz.)
Powiązane artykuły
Poznaj Collegium Da Vinci
Collegium Da Vinci to jedna z najlepszych niepublicznych uczelni w Wielkopolsce, a jej najlepszymi ambasadorami są wspaniali studenci i absolwenci, otwarci na młodego człowieka wykładowcy i partnerzy biznesowi oraz władze.
czytaj dalejCollegium Da Vinci - jakość kształcenia
Wysoką jakość kształcenia w Collegium Da Vinci zagwarantuje wdrożony i ciągle doskonalony Wewnętrzny System Zapewnienia Jakości Kształcenia, który uwzględnia specyficzne potrzeby Uczelni.
czytaj dalejFotografia - studia podyplomowe w Poznaniu
Studia na kierunku FOTOGRAFIA w Collegium Da Vinci mają formułę warsztatową.
czytaj dalej