Łazarski Executive Education otwiera nowy kierunek MBA Sport
To pierwszy program w ofercie uczelni, który łączy pasję do sportu z kompetencjami menedżerskimi, jednocześnie odpowiadając na potrzeby profesjonalizacji sektora sportowego w Polsce.
Nowy kierunek studiów podyplomowych na Uczelni Łazarskiego – MBA Sport – to program dla osób, które chcą połączyć pasję do sportu z karierą menedżerską, zdobywając kompetencje niezbędne do zarządzania klubami, federacjami, wydarzeniami i projektami sportowymi w dynamicznym, pełnym emocji środowisku.
Interdyscyplinarny program został opracowany z myślą o menedżerach średniego i wyższego szczebla, sportowcach planujących karierę poza boiskiem, przedstawicielach administracji publicznej oraz ekspertach pragnących rozwijać się w sektorze sportowym, ale też wszystkich zainteresowanych poznaniem trendów w sprzedaży, marketingu czy komunikacji w świecie sportu i możliwości ich wykorzystania w innych dziedzinach. Zajęcia prowadzą praktycy – menedżerowie klubów, eksperci, prawnicy i specjaliści ds. komunikacji i marketingu, którzy dzielą się doświadczeniem zdobytym w Polsce i za granicą.
Sport to dziś jedna z najbardziej dynamicznych gałęzi gospodarki – potrzebuje liderów, którzy rozumieją emocje, technologię i biznes. MBA Sport to odpowiedź na te wyzwania – podkreśla Michał Czechowicz, Dyrektor programu MBA Sport.
Studia trwają cztery semestry i odbywają się w trybie weekendowym, z możliwością częściowej realizacji online. Absolwenci otrzymują dyplom MBA, który – zgodnie z ustawą – uprawnia do zasiadania w radach nadzorczych spółek z udziałem Skarbu Państwa. Rekrutacja już się rozpoczęła, a pierwszy zjazd zaplanowano na październik 2025. W gronie partnerów kierunku znalazły się m.in.: 4F i Medicover Sport.
Więcej informacji o programie, w tym możliwościach finansowania studiów, można znaleźć na stronie MBA Sport na Uczelni Łazarskiego:
https://ckp.lazarski.pl/pl/mba/master-of-business-administration-mba-sport
Powiązane artykuły
Havas Media Network partnerem nowej specjalności AI W BIZNESIE na Uczelni Łazarskiego
Havas Media Network został partnerem biznesowym nowej specjalności AI W BIZNESIE, realizowanej na kierunku Zarządzanie w ramach studiów II stopnia na Uczelni Łazarskiego. Program prowadzony w języku polskim trwa 2 lata i jest dostępny w trybie stacjonarnym i niestacjonarnym.
czytaj dalejBoeing obejmuje patronatem merytorycznym nowe studia na Uczelni Łazarskiego
Boeing Poland objął patronatem merytorycznym kierunek Administrowanie Ruchem Dronów na Uczelni Łazarskiego. To wspólny krok w stronę nowoczesnej edukacji lotniczej i zarządzania przestrzenią powietrzną przyszłości.
czytaj dalejKierunek lekarski na Uczelni Łazarskiego ponownie w czołówce wydziałów medycznych w Polsce
Wysoki poziom kierunku lekarskiego na Uczelni Łazarskiego po raz kolejny znalazł potwierdzenie w wynikach Lekarskiego Egzaminu Końcowego (LEK) w sesji wiosennej 2025 roku.
czytaj dalej


























































