Havas Media Network partnerem nowej specjalności AI W BIZNESIE na Uczelni Łazarskiego
Havas Media Network został partnerem biznesowym nowej specjalności AI W BIZNESIE, realizowanej na kierunku Zarządzanie w ramach studiów II stopnia na Uczelni Łazarskiego. Program prowadzony w języku polskim trwa 2 lata i jest dostępny w trybie stacjonarnym i niestacjonarnym.
Specjalność AI W BIZNESIE odpowiada na rosnące zapotrzebowanie firm na talenty łączące kompetencje technologiczne z rozumieniem realiów organizacji. Kładąc nacisk m.in. na automatyzację procesów, projektowanie i integrację systemów AI, analizę i przetwarzanie danych, etykę AI, NLP w praktyce biznesowej czy pracę w językuPython, program łączy tę wiedzę z szerokimi kompetencjami menedżerskimi. W ramach nawiązanej współpracy zajęcia będą prowadzone przez Arka Urbana, Head of Digital Innovation and Business Development w Havas Media Network, który na co dzień łączy i wykorzystuje obszerną wiedzę z zakresu najnowocześniejszych narzędzi AI z wyzwaniami, jakie stawia firmom współczesny biznes.
– W Havas Media Network widzimy, że sztuczna inteligencja już dziś redefiniuje marketing, media i doświadczenia klientów. Partnerstwo z Uczelnią Łazarskiego pozwoli nam współtworzyć praktyczny program kształcenia oraz otworzyć studentom drogę do realnych wdrożeń i wyzwań, jakie czekają na nich w biznesie. Dla nas jest też oczywiście okazją do bliższego kontaktu z potencjalnymi talentami – powiedział Arek Urban, Head of Digital Innovation and Business Development, Havas Media Network.
– Cieszymy się z nawiązania współpracy z Havas Media Network, ponieważ doskonale wpisuje się ona w strategię Uczelni Łazarskiego, zakładającą rozwój szeroko rozumianych partnerstw – zarówno akademickich, jak i biznesowych. Z jednej strony budujemy relacje z uznanymi ośrodkami naukowymi, takimi jak International Executive School w Strasburgu czy Westminster University w Londynie, co wzmacnia nasz potencjał badawczy i dydaktyczny. Z drugiej – rozwijamy współpracę z przedstawicielami biznesu, którzy wnoszą do procesu kształcenia praktyczną wiedzę i aktualne doświadczenia z rynku. Wierzymy, że współpraca z Havas Media Network dodatkowo wzmocni ten praktyczny wymiar edukacji na naszej uczelni – podkreślił dr Martin Dahl, Dziekan Wydziału Ekonomii i Zarządzania Uczelni Łazarskiego.
Havas Media Network – Make a meaningful difference to brands, business and people.
Grupa agencji specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek opartych na filozofii Meaningful Brands oraz innowacyjnych rozwiązaniach marketingowych i technologicznych z obszaru data-driven, AI, e-commerce i performance. W jej skład wchodzą niezależne podmioty: Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki działające w obszarze Digital Marketingu: Havas Market (kompleksowe usługi e-commerce i performance), CSA (customer science, badania, strategia, data science, analityka i data driven marketing), Havas Play (social media, influencer marketing, gaming, e-sport oraz content marketing, kreacja digital & design), Havas Programmatic Hub (integracja danych i narzędzi w ekosystemie programatycznym), Havas Digital Innovation (digital marketing & AI) i LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium). Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Network zarządza Małgorzata Węgierek.
Uczelnia Łazarskiego
Uczelnia Łazarskiego to jedna z najwyżej ocenianych niepublicznych uczelni akademickich w Polsce, działająca nieprzerwanie od 1993 roku. Oferuje szeroki wybór kierunków studiów – licencjackich, magisterskich, doktoranckich, podyplomowych, a także programy MBA i LLM – prowadzone w języku polskim i angielskim, a także z podwójnym, polsko-brytyjskim dyplomem. Struktura Uczelni obejmuje trzy wydziały: Prawa i Administracji, Ekonomii i Zarządzania oraz Medyczny. Wysoką pozycję Uczelni Łazarskiego potwierdzają liczne wyróżnienia i akredytacje, w tym „Central and East European Management Development Association (CEEMAN) oraz „Polskiej Komisji Akredytacyjnej (PKA), a także wysokie miejsca w rankingach: „Perspektywy”, „Rzeczpospolita” czy „ Dziennik Gazeta Prawna”. Uczelnia aktywnie współpracuje z biznesem, tworząc kierunki i specjalności dostosowane do potrzeb dynamicznie zmieniającego się rynku pracy oraz wspierając rozwój kompetencji przyszłości. Do tej pory mury uczelni opuściło ponad 45,000 absolwentów, pochodzących z ponad 68 krajów Europy i świata.
Powiązane artykuły
Łazarski Executive Education otwiera nowy kierunek MBA Sport
To pierwszy program w ofercie uczelni, który łączy pasję do sportu z kompetencjami menedżerskimi, jednocześnie odpowiadając na potrzeby profesjonalizacji sektora sportowego w Polsce.
czytaj dalejBoeing obejmuje patronatem merytorycznym nowe studia na Uczelni Łazarskiego
Boeing Poland objął patronatem merytorycznym kierunek Administrowanie Ruchem Dronów na Uczelni Łazarskiego. To wspólny krok w stronę nowoczesnej edukacji lotniczej i zarządzania przestrzenią powietrzną przyszłości.
czytaj dalejKierunek lekarski na Uczelni Łazarskiego ponownie w czołówce wydziałów medycznych w Polsce
Wysoki poziom kierunku lekarskiego na Uczelni Łazarskiego po raz kolejny znalazł potwierdzenie w wynikach Lekarskiego Egzaminu Końcowego (LEK) w sesji wiosennej 2025 roku.
czytaj dalej

























































