Informator o Szkołach Wyższych, Policealnych i Językowych

Media i komunikacja w biznesie

Co zyskujesz studiując media i komunikację w biznesie w Wyższej Szkole Bankowej w Opolu?

  • Poznajesz nowoczesne techonologie multimedialne i najnowsze trendy w komunikacji multimedialnej.
  • Uczysz się m.in., jak zadbać o profesjonalny PR w mediach, organizować i relacjonować wydarzenia (eventy), budować strategię medialną, czy też zarządzać mediami społecznościowymi i mobilnymi w biznesie.
  • Możesz zrealizować 6-miesięczne praktyki w formie zajęć online, z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, w czasie, który jest dla Ciebie najdogodniejszy.
  • Bierzesz udział w interesujących zajęciach, które w 90% prowadzą praktycy z wieloletnim doświadczeniem.

Czego nauczysz się w trakcie studiów?

Sposobów wypromowania siebie, swojej firmy, instytucji, pomysłu lub wydarzenia w mediach

Nagrywania podcastów, tworzenia webinarów, nagrywania filmów promocyjnych, prowadzenia blogów i zarządzania social mediami

Specjalności na tym kierunku

Komunikacja biznesowa i PR
Niestacjonarne Stacjonarne 

Czego się nauczysz wybierając tę specjalność?

  • Jak zadbać o profesjonalną oprawę swojej obecności w mediach
  • Jak organizować i relacjonować wydarzenia (eventy)
  • Jak budować strategię medialną
  • Jak zarządzać mediami społecznościowymi i mobilnymi w biznesie
  • Jak zbierać, analizować i przetwarzać dane analityczne pozyskane z monitoringu social mediów
Media społecznościowe w biznesie
Niestacjonarne Stacjonarne 

Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?

  • Jak zbudować strategię social media?
  • Jak tworzyć treści marketingowe przeznaczone do Internetu
  • Jak skutecznie powadzić procesy komunikacji medialnej (dyfuzję treści)
  • Jak zbierać, analizować i przetwarzać dane analityczne pozyskane z monitoringu social mediów
  • Jak prowadzić działalność w Internecie zgodnie z prawem
Technologie audiowizualne w mediach
Niestacjonarne Stacjonarne 

Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?

  • Jak realizować filmy i spoty reklamowe
  • Jak montować materiał filmowy
  • Jak nagrywać podcasty i realizować dźwięk
  • Jak prowadzić webinary
  • Jak tworzyć zaawansowaną grafikę internetową
  • Jak przygotować materiał dziennikarski
  • Jak stworzyć prezentację multimedialną

Program studiów

Program kształcenia na kierunku Media i Komunikacja w Biznesie został skonstruowany zgodnie z obowiązującymi przepisami i rozporządzeniami Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego, posiada charakter interdyscyplinarny, czyli odnosi się do kilku dyscyplin naukowych: nauk o komunikacji społecznej i mediów, nauk prawnych oraz nauk o zarządzaniu i jakości. Program kształcenia został opracowany w oparciu o międzynarodowe doświadczenia, wyniki badań oraz szereg warsztatów, w których uczestniczyli wykładowcy kierunku.

Program nauczania składa się z trzech typów przedmiotów kształcenia: ogólnych (np. Elementy psychologii społecznej, Podstawy ekonomii, Socjologia, Etyka biznesu i mediów), kierunkowych i podstawowych (np. Instrumentarium reklamy i PR, Copywriting, Procesy komunikacji medialnej, Kształtowanie wizerunku organizacji w mediach, Nowe media i e-PR) oraz specjalnościowych (w zależności od wybranej specjalności np. Psychologia biznesu, Personal branding, Media społecznościowe i mobilne w biznesie, Video marketing, Kampanie zintegrowane, Podcasty i realizacja dźwięku).

Proponowany w ramach kierunku Media i Komunikacja w Biznesie program nauczania pozwala na osiągnięcie następujących korzyści:

  • wyposażenie studenta w wiedzę ogólną, kierunkową i specjalistyczną;
  • umożliwienie indywidualnego kształtowania programu studiów przez studenta dzięki możliwości wyboru z szerokiej listy przedmiotów do wyboru, co zwiększa elastyczność studiowania i umożliwia dostosowanie programu do konkretnych potrzeb studenta i aktualnych wymogów rynku pracy;
  • umożliwienie korzystania z programów wymian i staży za granicą tj. Erasmus;
  • udział studentów w wybranych przedmiotach prowadzonych w języku angielskim.

więcej...




 

Polecane Uczelnie

Najczęściej Oglądane