Informator o Szkołach Wyższych, Policealnych i Językowych

Podkarpacka Szkoła Przedsiębiorczości PSP w Sanoku

Podkarpacka Szkoła Przedsiębiorczości PSP w Sanoku

Rok założenia: 1997

Podkarpacka Szkoła Przedsiębiorczości w Sanoku (rok założenia 1997) jest szkołą niepubliczną o uprawnieniach szkoły publicznej. Szkoła figuruje w rejestrze szkół i placówek niepublicznych Starostwa Powiatowego w Sanoku pod numerem X/97-3. Obliguje ją to do przestrzegania wymogów, zwłaszcza art. 7 ust. 2 i 3 ustawy o systemie oświaty z dnia 7 września 1991 r., a jednocześnie upoważnia do wydawania dokumentów państwowych, w tym: legitymacji, indeksów, dyplomów.

Misją Szkoły jest:

  • aktywne działanie w kierunku budowania społeczeństwa opartego na wiedzy,
  • promowanie idei uczenia się przez całe życie, rozwoju osobistego i zawodowego,
  • zdobywanie nowych umiejętności i kompetencji, poprzez organizowanie na jak najwyższym poziomie różnorodnych form kształcenia i doskonalenia zawodowego.

Nasze wartości to:

  • troska o jak najwyższą, jakość usług edukacyjnych,
  • entuzjazm, zaufanie, otwartość i szczerość w kontaktach z Klientem,
  • innowacyjność i kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań biznesowych

Kontakt z pracodawcami z naszego regionu pozwala na aktualizowanie programów kształcenia i dostosowanie ich do bieżącego rynku pracy.


KIERUNKI KSZTAŁCENIA POLICEALNEGO


Administracja

Technik administracji w ramach kształcenia i egzaminów państwowych, potwierdzających kwalifikacje zawodowe, uzyskuje wiedzę i umiejętności niezbędne do pracy w obszarze:

EKA.01. Obsługa klienta w jednostkach administracji

Kierunek przygotowuje do pracy w komórkach administracyjno-biurowych firm i instytucji; daje umiejętności w zakresie tworzenia informacji z uwzględnieniem standardów europejskich z wykorzystaniem nowoczesnych środków biurowych oraz technik przetwarzania danych; rozszerzenie programu o zagadnienia dotyczące usprawnienia kontaktów na linii obywatel – urząd, zgodnie z wymogami ustawowymi w zakresie elektronicznego składania i podpisywania dokumentów stwarza możliwości zrealizowania specjalizacji: E-urząd

Ponadto słuchacz tego kierunku w Podkarpackiej Szkole Przedsiębiorczości w Sanoku uzyska wiedzę i umiejętności związane z:

  • pisaniem na komputerze metodą dziesięciopalcową, bezwzrokową i profesjonalnym składaniem tekstów,
  • opracowywaniem projektów aktów administracyjnych,
  • zorganizowaniem stanowisk pracy zgodnie z wymaganymi zasadami ekonomii,
  • obsługą podstawowych i specjalistycznych sprzętów biurowych,
  • sporządzaniem różnego rodzaju pism z zastosowaniem technik komputerowych, według standardów europejskich,
  • sporządzaniem i wypełnianiem formularzy,
  • rejestracją korespondencji,
  • redagowaniem pism o charakterze informacyjnym i okolicznościowym,
  • odbieraniem i przekazywaniem informacji za pomocą urządzeń biurowych,
  • przygotowaniem akt do archiwizacji,
  • obsługą interesanta,
  • porozumiewaniem się w języku obcym w sprawach zawodowych,
  • przygotowywaniem projektów umów cywilnoprawnych,
  • prowadzeniem postępowania kończącego się wydaniem decyzji administracyjnej.

ABSOLWENT ADMINISTRACJI Podkarpackiej Szkoły Przedsiębiorczości w Sanoku może uzyskać zatrudnienie m.in. w:

  • urzędach wojewódzkich, rejonowych, powiatowych i gminnych,
  • sądach,
  • podmiotach gospodarczych,
  • jednostkach budżetowych,
  • firmach ubezpieczeniowych,
  • bankach,
  • urzędach skarbowych.

Okres realizacji nauki – 4 semestry (2 lata)

Dyplomy i certyfikaty:

  • po czwartym semestrze nauki państwowy certyfikat Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Krakowie, potwierdzający uzyskanie kwalifikacji AU.68. Obsługa klienta w jednostkach administracji
  • po czwartym semestrze nauki (po uzyskaniu certyfikatu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe) państwowy dyplom z tytułem technika administracji, z suplementem w języku angielskim
  • po czwartym semestrze nauki dyplom ukończenia Podkarpackiej Szkoły Przedsiębiorczości w Sanoku
  • po czwartym semestrze nauki zaświadczenia – według standardów MEN i MPiPS – ukończenia dodatkowych szkoleń w Podkarpackiej Szkole Przedsiębiorczości w Sanoku
  • ponadto słuchacz, w dowolnym momencie nauki, może przystąpić do egzaminu i uzyskać międzynarodowy certyfikat potwierdzający kompetencje z języka angielskiego TOEIC – szczegóły: www.celsanok.pl/centrum-ets.html

Opłaty:
Wpisowe – 0 zł
czesne – 0 zł/ miesiąc

więcej...

Bezpieczeństwo i Higiena Pracy

Technik BHP, przygotowuje i przedkłada kierownikowi zakładu pracy analizy dotyczące BHP w zakładzie oraz propozycje usunięcia występujących zagrożeń; bada przyczyny wypadków w pracy oraz prowadzi ich rejestr; odsuwa od pracy osoby dla których praca na określonym stanowisku jest wzbroniona; współpracuje ze służbą zdrowia w zakresie badań oraz profilaktyki zdrowotnej pracowników, ze służbą pracowniczą, związkami zawodowymi, społeczną inspekcją pracy oraz innymi komórkami wewnętrznymi zakładu w sprawach BHP; prowadzi szkolenia wstępne nowo przyjętych pracowników. W ramach realizacji programu nauczania uczestnik procesu kształcenia uzyskuje kwalifikacje określane jako:

BPO.01. Zarządzanie bezpieczeństwem w środowisku pracy

W ramach uzyskanych kwalifikacji słuchacz zdobywa kompetencje w zakresie:

  • monitorowania przestrzegania przepisów prawnych określających wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy (określa obowiązki i odpowiedzialność pracodawcy i pracownika w obszarze bezpieczeństwa i higieny pracy; nadzoruje stosowanie przepisów ochrony pracy dotyczące kobiet, młodocianych i niepełnosprawnych; ocenia odpowiedzialność pracodawcy i pracownika z tytułu naruszenia przepisów prawa pracy; formułuje wnioski z przeglądów obiektów, pomieszczeń i stanowisk pracy pod względem zgodności z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy; opracowuje regulaminy i instrukcje stanowiskowe pod względem zgodności z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy); wykonuje czynności związane z kontrolą maszyn i urządzeń technicznych pod kątem przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy; kontroluje przydział i stosowanie środków ochrony indywidualnych oraz odzieży i obuwia roboczego);
  • doskonalenia ergonomicznych warunków pracy (odróżnia działalność ergonomiczną koncepcyjną od korekcyjnej; wyjaśnia skutki zdrowotne ograniczonej aktywności fizycznej pracownika; ocenia obciążenie psychiczne pracownika na stanowisku pracy; dobiera do pracy pracowników odpowiednich pod względem wydolności psychofizycznej; charakteryzuje rolę narządów zmysłów w odbiorze informacji; określa wpływ aktywności ruchowej na układ kostno-stawowy; opisuje relacje zachodzące w układzie człowiek – maszyna – środowisko; posługuje się dokumentacją do projektowania i korygowania elementów stanowisk pracy);
  • oceny ryzyka zawodowego (stosuje przepisy prawa dotyczące oceny ryzyka zawodowego; rozróżnia czynniki fizyczne, chemiczne, biologiczne i psychofizyczne występujące w środowisku pracy; identyfikuje czynniki szkodliwe dla zdrowia, uciążliwe i niebezpieczne; wykonuje badania i pomiary czynników środowiska pracy; ocenia poziom ryzyka zawodowego; wskazuje metody redukcji ryzyka zawodowego; sporządza dokumentację analizy i oceny zagrożeń).
  • ustalania okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych (stosuje przepisy prawa dotyczące wypadków przy pracy i chorób zawodowych; określa obowiązki pracodawcy w razie wystąpienia wypadku przy pracy i chorób zawodowych; ustala okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy; sporządza dokumentację powypadkową; określa działania zapobiegawcze z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych);
  • organizowania i prowadzenia szkoleń oraz świadczenia usług z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy (określa warunki sprzyjające uczeniu się dorosłych; analizuje i różnicuje cele kształcenia w kategoriach wiedzy, umiejętności i postaw; określa cele ogólne i szczegółowe szkoleń z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy; dobiera treści, metody nauczania i środki dydaktyczne do określonych celów szkolenia oraz do specyfiki grupy szkoleniowej; stosuje aktywizujące metody prowadzenia szkoleń i wykorzystuje nowoczesne środki przekazu, zasady andragogiki i metodyki szkoleń osób dorosłych; opracowuje materiały popularyzujące problematykę bezpieczeństwa i higieny pracy).

Ponadto słuchacz tego kierunku w Podkarpackiej Szkole Przedsiębiorczości w Sanoku uzyska wiedzę i umiejętności związane z:

  • oceną stopnia zagrożeń i ryzyka zawodowego powodowanego przez czynniki chemiczne, fizyczne i biologiczne występujące w środowisku pracy;
  • rozróżnianiem pojęć związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy, ochroną przeciwpożarową, ochroną środowiska i ergonomią;
  • rozróżnianiem zadań i uprawnień instytucji oraz służb działających w zakresie ochrony pracy i ochrony środowiska w Polsce;
  • określaniem praw i obowiązków pracownika oraz pracodawcy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;
  • przewidywaniem zagrożeń dla zdrowia i życia człowieka oraz mienia i środowiska związanych z wykonywaniem zadań zawodowych;
  • określaniem zagrożeń związanych z występowaniem szkodliwych czynników w środowisku pracy;
  • określaniem skutków oddziaływania czynników szkodliwych na organizm człowieka;
  • organizowaniem stanowisk pracy zgodnie z obowiązującymi wymaganiami ergonomii, przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska;
  • stosowaniem środków ochrony indywidualnej i zbiorowej podczas wykonywania zadań zawodowych;
  • przestrzeganiem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowaniem przepisów prawa dotyczących ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska;
  • udzielaniem pierwszej pomocy poszkodowanym w wypadkach przy pracy oraz w stanach zagrożenia zdrowia i życia.

ABSOLWENT BHP Podkarpackiej Szkoły Przedsiębiorczości w Sanoku może uzyskać zatrudnienie m.in. w:

  • służbach BHP
  • Urzędach Dozoru Technicznego
  • Państwowej Inspekcji Pracy
  • Państwowej Inspekcji Sanitarnej
  • firmach zajmujących się organizacją szkoleń z zakresu BHP

Ponadto, absolwenci tego kierunku, na bazie uzyskanych uprawnień zawodowych, mają możliwość uzyskania dotacji i podjęcia własnej działalności gospodarczej.

Okres realizacji nauki – 3 semestry (1,5 roku)

Dyplomy i certyfikaty:

  • po trzecim semestrze nauki państwowy certyfikat Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Krakowie, potwierdzający uzyskanie kwalifikacji MS.12. Zarządzanie bezpieczeństwem w środowisku pracy
  • po trzecim semestrze nauki (po uzyskaniu certyfikatu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe) państwowy dyplom z tytułem technika bezpieczeństwa i higieny pracy, z suplementem w języku angielskim
  • po trzecim semestrze nauki dyplom ukończenia Podkarpackiej Szkoły Przedsiębiorczości w Sanoku
  • po trzecim semestrze nauki zaświadczenia – według standardów MEN i MPiPS – ukończenia dodatkowych szkoleń w Podkarpackiej Szkole Przedsiębiorczości w Sanoku
  • ponadto słuchacz, w dowolnym momencie nauki, może przystąpić do egzaminu i uzyskać międzynarodowy certyfikat potwierdzający kompetencje z języka angielskiego TOEIC – szczegóły: www.celsanok.pl/centrum-ets.html

Opłaty:
Wpisowe – 0 zł
czesne – 0 zł/ miesiąc

więcej...

Kwalifikowany Pracownik Ochrony

z przygotowaniem do egzaminu na broń oraz Certyfikatem „Kierownika Imprez Masowych”

Technik ochrony fizycznej osób i mienia, w ramach kształcenia i egzaminów państwowych, potwierdzających kwalifikacje zawodowe, uzyskuje wiedzę i umiejętności niezbędne do pracy w obszarze:

BPO.02. Ochrona osób i mienia

Kształcenie na tym kierunku w Podkarpackiej Szkole Przedsiębiorczości w Sanoku obejmuje zajęcia teoretyczne i praktyczne w zakresie:

  • różnych dziedzin prawa,
  • ochrony osób,
  • ochrony mienia,
  • wyszkolenia strzeleckiego,
  • samoobrony i technik interwencyjnych,
  • ochrony imprez masowych,
  • zarządzania agencją ochrony,
  • zastosowania technik komputerowych w wykonywaniu czynności zawodowych pracownika ochrony osób i mienia.

Słuchacz uzyska wiedzę i umiejętności związane z:

  • organizowaniem i realizowaniem ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego,
  • organizowaniem i realizowaniem ochrony obszarów, obiektów i urządzeń podlegających obowiązkowej ochronie,
  • organizowaniem i realizowaniem ochrony wartości pieniężnych,
  • organizowaniem i realizowaniem zabezpieczenia imprez masowych,
  • komputerowym wspomaganiem czynności zawodowych na stanowisku pracownika ochrony.

ABSOLWENT OCHRONY OSÓB I MIENIA Podkarpackiej Szkoły Przedsiębiorczości w Sanoku uzyska wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony w Komendzie Wojewódzkiej w Rzeszowie i może ubiegać się o zatrudnienie m.in. w:

  • w agencjach ochrony,
  • różnego rodzaju firmach, placówkach handlowych i instytucjach podlegających ochronie,
  • sądach,
  • bankach,
  • na stanowiskach pracowników ochrony oraz kierowników grup.

Ponadto, każdy absolwent tego kierunku, po uzyskaniu wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony może otrzymać koncesję na agencję ochrony w celu prowadzenia własnej działalności gospodarczej.

Okres realizacji nauki – 4 semestry (2 lata)

Dyplomy i certyfikaty:

  • po czwartym semestrze nauki państwowy certyfikat Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Krakowie, potwierdzający uzyskanie kwalifikacji MS.03. Ochrona osób i mienia oraz wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony w Komendzie Wojewódzkiej w Rzeszowie
  • po czwartym semestrze nauki (po uzyskaniu certyfikatu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe) państwowy dyplom z tytułem technika ochrony osób i mienia, z suplementem w języku angielskim
  • po czwartym semestrze nauki dyplom ukończenia Podkarpackiej Szkoły Przedsiębiorczości w Sanoku
  • po czwartym semestrze nauki zaświadczenia – według standardów MEN i MPiPS – ukończenia dodatkowych szkoleń w Podkarpackiej Szkole Przedsiębiorczości w Sanoku
  • ponadto słuchacz, w dowolnym momencie nauki, może przystąpić do egzaminu i uzyskać międzynarodowy certyfikat potwierdzający kompetencje z języka angielskiego TOEIC – szczegóły: www.celsanok.pl/centrum-ets.html

Opłaty:
Wpisowe – 0 zł
czesne – 0 zł/ miesiąc

więcej...


KURSY KWALIFIKACYJNE


Prowadzenie rachunkowości

Edukacja z zakresu kwalifikacji  AU.36./EKA.07. Prowadzenie rachunkowości, odbywa się w ramach kształcenia i egzaminów państwowych, potwierdzających kwalifikacje. Absolwent  uzyskuje wiedzę i umiejętności niezbędne do pracy w obszarach księgowości i finansów. Kierunek przygotowuje do prowadzenia pełnej i uproszczonej księgowości firm, ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania finansami, z zastosowaniem komputerowych metod ewidencji i przetwarzania danych.

Elementy treści programu:

  • Dokumentowanie i ewidencjonowanie operacji gospodarczych
  • Prowadzanie i rozliczanie inwentaryzacji
  • Sporządzanie sprawozdania finansowego i przeprowadzanie analizy finansowej

Absolwent kwalifikacji AU.36 potrafi m.in.:

  • sporządza i kontroluje dowody księgowe oraz kwalifikuje je do księgowania
  • interpretuje zdarzenia gospodarcze dokumentowane dowodami księgowymi
  • przestrzega zasad przechowywania dowodów księgowych
  • klasyfikuje/ wycenia aktywa i pasywa w ciągu roku obrotowego i na dzień bilansowy
  • identyfikuje kategorie wynikowe
  • przestrzega zasad i stosuje przepisy prawa dotyczące prowadzenia rachunkowości
  • przestrzega zasad funkcjonowania kont księgowych
  • otwiera i zamyka księgi rachunkowe
  • ewidencjonuje operacje bilansowe i wynikowe na kontach syntetycznych i analitycznych w różnych jednostkach
  • rozlicza koszty działalności organizacji
  • planuje amortyzację środków trwałych i dokonuje odpisów amortyzacyjnych
  • rozróżnia i stosuje metody kalkulacji kosztów
  • ustala wynik finansowy metodą statystyczną i metodą księgową
  • poprawia błędy w dowodach księgowych i księgach rachunkowych
  • sporządza zestawienie obrotów i sald
  • stosuje różne formy rozliczeń pieniężnych
  • stosuje oprogramowanie finansowo-księgowe.
  • przeprowadza inwentaryzację
  • sporządza jednostkowe sprawozdanie finansowe
  • identyfikuje przedmiot, zadania i metody analizy finansowej
  • dobiera i interpretuje wskaźniki analizy finansowej
  • oblicza wskaźniki analizy finansowej
  • ocenia sytuację majątkową i finansową organizacji

ABSOLWENT kierunku prowadzenie Rachunkowości Podkarpackiej Szkoły Przedsiębiorczości w Sanoku może uzyskać zatrudnienie m.in. w: 

  • biurach rachunkowych
  • działach finansowych i księgowych przedsiębiorstw
  • urzędach skarbowych
  • urzędach miast i gmin
  • organizacjach gospodarczych
  • instytucjach finansowych (banki, firmy ubezpieczeniowe …)
  • jednostkach finansów publicznych
  • kancelariach doradczych i audytorskich

Ponadto, wskutek deregulacji zawodów i zmiany w ustawie o rachunkowości, każdy absolwent tego kierunku będzie mógł usługowo prowadzić księgi rachunkowe i obsługę finansową firm w ramach własnej działalności gospodarczej.

Ponadto jeżeli:

  • posiadasz wykształcenie średnie ( nie musisz mieć matury)
  • zrealizujesz oba szkolenia ( AU 65, AU 36 )
  • zdobędziesz oba certyfikaty potwierdzające uzyskanie kwalifikacji zawodowych – AU 65 oraz AU 36

to uzyskasz państwowy dyplom z tytułem TECHNIKA RACHUNKOWOŚCI

Realizacja zajęć: każda kwalifikacja 1 – 2 semestry nauki w soboty i niedziele.

więcej...

Prowadzenie spraw kadrowo – płacowych

Edukacja z zakresu kwalifikacji AU.65. Rozliczanie wynagrodzeń i danin publicznych/EKA.05. Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych i gospodarki finansowej jednostek organizacyjnych odbywa się w ramach kształcenia i egzaminów państwowych, potwierdzających kwalifikacje. Absolwent  uzyskuje wiedzę i umiejętności niezbędne do pracy w obszarach księgowości i finansów. Kierunek przygotowuje do obsługi kadrowo – finansowej firmy w, z zastosowaniem komputerowych metod ewidencji i przetwarzaniem danych

Elementy treści programu:

  • Rozliczanie wynagrodzeń 
  • Rozliczanie podatków i innych danin publicznych
  • Sporządzanie dokumentów dotyczących rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych

Absolwent kwalifikacji AU.65 potrafi m.in.:

  • sporządzać dokumentację pracowniczą
  • oblicza wynagrodzenia pracowników według różnych systemów wynagradzania
  • sporządza listę płac
  • rozlicza wynagrodzenia z tytułu umów cywilnoprawnych
  • oblicza składki na ubezpieczenia społeczne
  • oblicza wysokość świadczeń wypłacanych przez płatnika w imieniu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
  • stosuje przepisy prawa dotyczące ubezpieczenia zdrowotnego
  • oblicza składki na ubezpieczenie zdrowotne
  • oblicza wysokość odpisu na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
  • stosuje oprogramowanie kadrowo-płacowe
  • klasyfikuje podatki
  • rozpoznaje elementy konstrukcji podatków i opłat
  • rozlicza podatek VAT/akcyzowy/ dochodowy z uwzględnieniem umów (konwencji) o unikaniu podwójnego opodatkowania
  • prowadzi ewidencje podatkowe
  • sporządza deklaracje podatkowe
  • stosuje oprogramowanie do sporządzania rozliczeń podatkowych
  • sporządza dokumenty rejestracji płatnika składek i osób ubezpieczonych
  • sporządza dokumenty rozliczeniowe
  • sporządza dokumentację będącą podstawą do wypłaty zasiłków przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych
  • ustala składki na Fundusz Pracy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych
  • posługuje się programem do sporządzania dokumentów rozliczeniowych z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych

ABSOLWENT kierunku prowadzenie Rachunkowości Podkarpackiej Szkoły Przedsiębiorczości w Sanoku może uzyskać zatrudnienie m.in. w: 

  • biurach rachunkowych
  • działach finansowych i księgowych przedsiębiorstw
  • urzędach skarbowych
  • urzędach miast i gmin
  • organizacjach gospodarczych
  • instytucjach finansowych (banki, firmy ubezpieczeniowe …)
  • jednostkach finansów publicznych
  • kancelariach doradczych i audytorskich

Ponadto, wskutek deregulacji zawodów i zmiany w ustawie o rachunkowości, każdy absolwent tego kierunku będzie mógł usługowo prowadzić księgi rachunkowe i obsługę finansową firm w ramach własnej działalności gospodarczej.

Dyplomy i certyfikaty:

  • Zaświadczenie MEN ukończenia kwalifikacyjnego kursu zawodowego
  • Po zdaniu egzaminu na wymaganym poziomie Państwowy certyfikat Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Krakowie, potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w wybranym szkoleniu

Ponadto jeżeli:

  • posiadasz wykształcenie średnie ( nie musisz mieć matury)
  • zrealizujesz oba szkolenia ( AU 65, AU 36 )
  • •zdobędziesz oba certyfikaty potwierdzające uzyskanie kwalifikacji zawodowych – AU 65 oraz AU 36

to uzyskasz państwowy dyplom z tytułem TECHNIKA RACHUNKOWOŚCI

Realizacja zajęć: każda kwalifikacja 1 – 2 semestry nauki w soboty i niedziele.

więcej...

Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci

Edukacja z zakresu kwalifikacji EE.08 – montażu i eksploatacji systemów komputerów, urządzeń peryferyjnych i sieci  odbywa się w ramach kształcenia i egzaminów państwowych, potwierdzających kwalifikacje. Absolwent  uzyskuje wiedzę i umiejętności niezbędne do pracy w branży informatycznej.

Elementy treści programu:

  • Przygotowanie stanowiska komputerowego do pracy
  • Wykonanie lokalnej sieci komputerowej
  • Eksploatacja urządzeń peryferyjnych i sieciowych
  • Naprawa urządzeń techniki komputerowej
  • Administrowanie systemami operacyjnymi
  • Język obcy – zawodowy

Dzięki bogatej treści programu edukacyjnego Absolwent kierunku planuje konfiguracje, dobiera podzespoły i montuje z nich komputery. Nadzoruje organizacją pracy podczas montażu. Przygotowuje do pracy systemy komputerowe z oprogramowaniem systemowym i narzędziowym. Przygotowuje i konfiguruje urządzenia peryferyjne. Doradza klientowi w zakresie konfiguracji i modernizacji systemów komputerowych i urządzeń peryferyjnych. Odpowiada za konserwacje urządzeń techniki komputerowej w czasie ich okresu użytkowania. Zabezpiecza, rekonfiguruje i utrzymuje w optymalnej wydajności systemy operacyjne. Wykonuje zadania serwisowe polegające na diagnozowaniu i usuwaniu usterek komputera osobistego, urządzeń peryferyjnych i systemu operacyjnego. Monitoruje pracę systemów komputerowych. Wycenia i kosztorysuje konfiguracje systemów komputerowych oraz ich konserwacje i naprawy. Dba o aspekty ekologiczne na stanowisku pracy (recycling) oraz o bezpieczeństwo i higienę pracy. Potrafi zorganizować i prowadzić sklep komputerowy, serwis czy hurtownię komputerową.

ABSOLWENT  Podkarpackiej Szkoły Przedsiębiorczości w Sanoku może uzyskać zatrudnienie m.in. jako:

  • serwisant komputerowy
  • instalator i administrator systemów operacyjnych
  • administrator sieci komputerowych
  • administrator baz danych
  • instalator sprzętu komputerowego

Ponadto Absolwent może również pracować w różnego rodzaju instytucjach i przedsiębiorstwach zajmujących się wykorzystywaniem oprogramowania komputerowego lub prowadzących serwis sprzętu komputerowego.

Dyplomy i certyfikaty:

  • Zaświadczenie MEN ukończenia kwalifikacyjnego kursu zawodowego
  • Po zdaniu egzaminu na wymaganym poziomie Państwowy certyfikat Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Krakowie, potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w wybranym szkoleniu

Ponadto jeżeli:

  • posiadasz wykształcenie średnie ( nie musisz mieć matury)
  • zrealizujesz oba szkolenia ( EE08 oraz EE 09 )
  • zdobędziesz oba certyfikaty potwierdzające uzyskanie kwalifikacji zawodowych – EE08 oraz EE 09

to uzyskasz państwowy dyplom z tytułem TECHNIKA INFORMATYKA

Realizacja zajęć: każda kwalifikacja 1 – 2 semestry nauki w soboty i niedziele.

więcej...

Programowanie, tworzenie i administrowanie stronami internetowymi i bazami danych

Edukacja z zakresu (kwalifikacja EE.09) programowania, tworzenia i administrowania stronami internetowymi i bazami danych odbywa się w ramach kształcenia i egzaminów państwowych, potwierdzających kwalifikacje. Absolwent  uzyskuje wiedzę i umiejętności niezbędne do pracy w branży informatycznej.

Elementy treści programu:

  • Programowanie aplikacji
  • Tworzenie i administrowanie bazami danych
  • Tworzenie stron i aplikacji internetowych
  • Język obcy – zawodowy

Dzięki bogatej treści programu edukacyjnego Absolwent kierunku projektuje i wykonuje strony internetowe, sklepy internetowe i systemy zarządzania treścią. Buduje dynamiczne witryny wykorzystujące internetowe bazy danych i usługi zdalnych serwerów. Tworzy aplikacje, skrypty i aplety wykonywane po stronie klienta oraz serwera. Administruje aplikacjami i witrynami internetowymi. Projektuje i tworzy bazy danych. Doradza klientowi w oprawie graficznej i strukturze budowanej strony. Tworzy i obrabia grafikę, dźwięk i filmy na potrzeby stron internetowych. Zabezpiecza strony internetowe oraz bazy danych. Monitoruje i testuje witryny i aplikacje internetowe. Konfiguruje i naprawia lokalne i internetowe bazy danych. Nadzoruje prace projektowe i wykonawcze dotyczące aplikacji internetowych i baz danych. Prowadzi działalność gospodarczą usługową w zakresie baz danych i aplikacji internetowych.

ABSOLWENT  Podkarpackiej Szkoły Przedsiębiorczości w Sanoku może uzyskać zatrudnienie m.in. jako:

  • projektant i programista baz danych
  • webmaster
  • grafik komputerowy

Absolwent może również pracować w różnego rodzaju instytucjach i przedsiębiorstwach zajmujących się tworzeniem i wykorzystywaniem oprogramowania komputerowego.

Dyplomy i certyfikaty:

  • Zaświadczenie MEN ukończenia kwalifikacyjnego kursu zawodowego
  • Po zdaniu egzaminu na wymaganym poziomie Państwowy certyfikat Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Krakowie, potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w wybranym szkoleniu

Ponadto jeżeli:

  • posiadasz wykształcenie średnie ( nie musisz mieć matury)
  • zrealizujesz oba szkolenia ( EE08 oraz EE 09 )
  • zdobędziesz oba certyfikaty potwierdzające uzyskanie kwalifikacji zawodowych – EE08 oraz EE 09

to uzyskasz państwowy dyplom z tytułem TECHNIKA INFORMATYKA

Realizacja zajęć: każda kwalifikacja 1 – 2 semestry nauki w soboty i niedziele.

więcej...


KURSY ZAWODOWE


Bezpłatne kursy

Stypendium szkoleniowe
6 miesięczny płatny staż
Międzynarodowy Certyfikat VCC – potwierdzający kwalifikacje zawodowe

Jeżeli nie masz ukończonych 29 lat, jesteś osobą bezrobotną (niekoniecznie zarejestrowaną u urzędzie pracy), posiadasz wykształcenie co najwyżej średnie – ta oferta jest właśnie dla Ciebie.

Możesz zapisać się na kurs: Pracownik biurowy

Po ukończeniu szkolenia zawodowego (w trakcie stypendium szkoleniowe) otrzymasz międzynarodowy certyfikat VCC i zostaniesz skierowany na płatny, 6 – miesięczny staż.

więcej...

Certyfikowane kursy VCC

ABC działalności gospodarczej

Organizacyjno-prawne podstawy zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej

  • formy organizacyjno-prawne działalności gospodarczej (działalność indywidualna, spółki)
  • procedury związane z założeniem firmy, sporządzanie dokumentów rejestrowych
  • obowiązki przedsiębiorcy związane z ochroną środowiska, bezpieczeństwem sanitarnym, ppoż., statystyczne, ochroną danych osobowych, ubezpieczeniowe z tytułu OC

Podstawy księgowości i finansów. Formy i zasady opodatkowania w zależności od

  • profilu działalności gospodarczej
  • opodatkowanie na zasadach ogólnych
  • podatek liniowy
  • ryczałt ewidencjonowany
  • karta podatkowa
  • podatkowa książka przychodów i rozchodów
  • Prowadzenie dokumentacji na potrzeby podatku dochodowego i podatku VAT
  • dokumentowanie operacji gospodarczych: faktury, korekty faktur, rachunki, dowody wewnętrzne, listy płac itp.
  • ewidencje wyposażenia, środków trwałych, przebiegu pojazdu itp.
  • rejestry VAT, metody rozliczania podatku VAT, deklaracje VAT, korekty podatku
  • Rozliczenia z Urzędem Skarbowym oraz ZUS
  • rozliczenia przedsiębiorcy
  • płace i kadry – dokumentacja pracownicza oraz rozliczenia z tytułu wynagrodzeń pracowników

Zarządzanie i marketing. Koncepcja marketingowego funkcjonowania firmy na rynku

  • podstawy wiedzy o planowaniu i zarządzaniu „firmą” (informacja i komunikacja, styl kierowania, proces decyzyjny)
  • pojęcie, zasady i funkcje marketingu
  • segmentacja i wybór niszy rynkowej
  • analiza rynku – otoczenie mikro i makro, strategie marketingowe firmy
  • promocja, reklama i kształtowanie wizerunku firmy
  • tworzenie przewagi konkurencyjnej firmy
  • instrumenty marketingu w „mikro-przedsiębiorstwie”

Komputer i Internet w biznesie. Wykorzystanie Internetu i poczty elektronicznej w

  • prowadzeniu działalności gospodarczej, a w szczególności bezpieczny, kwalifikowany podpis elektroniczny, profil zaufany ePUAP, ZUS i US on line, w tym: e-płatnik , e-deklaracje, e-faktura, promocja firmy
  • Zastosowania edytora tekstu, arkusza kalkulacyjnego oraz programu do tworzenia prezentacji multimedialnych

Biznes plan – konsultacje indywidualne

Razem w ramach kursu 20- 30 godzin dydaktycznych
Zapewniamy: 
indywidualną pracę z komputerem w grupie 6-10 osobowej
materiały edukacyjne
doskonałą kadrę szkolącą
atrakcyjną cenę szkolenia oraz dogodne warunki płatności

Zaświadczenie ukończenia kursu na podstawie § 18 ust. 2 rozporządzenia MEN z dnia 18 sierpnia 2017 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych  ( Dz. U. poz. 1632).

więcej...

Księgowość

Oprogramowanie biurowe

Informatyka stosowana

Grafika komputerowa

Ochrona osób i mienia

Pracownik administracyjno-biurowy

KOMPUTEROWE WSPOMAGANIE PRACY BIURA/ SEKRETARIATU

System operacyjny WINDOWS

  • Budowa i obsługa komputera – bhp w pracy z komputerem
  • Uruchamianie systemu operacyjnego i korzystanie z zasobów
  • Konfigurowanie środowiska pracy
  • Bezpieczeństwo i ochrona danych – zabezpieczenia antywirusowe

Edytor tekstu Microsoft Office WORD w zastosowaniach

  • Obsługa pasków narzędzi programu WORD
  • Diagnoza biegłości obsługi klawiatury
  • Pisanie na komputerze metodą bezwzrokową dziesięciopalcową
  • Ćwiczenia w przepisywaniu tekstów dostosowane do indywidualnych umiejętności słuchaczy kursu, doskonalące biegłość pisania
  • Przygotowanie pism i korespondencji
  • Formatowanie tekstu
  • Diagramy i schematy
  • Tworzenie tabel, grafika

Funkcje i zastosowania arkusza kalkulacyjnego Microsoft Office Excel

  • Obsługa arkusza kalkulacyjnego
  • Wypełnianie, kopiowanie i usuwanie komórek
  • Posługiwanie się adresami względnymi i bezwzględnymi
  • Wstawianie funkcji
  • Przedstawianie danych w formie tabel i wykresów
  • Arkusz kalkulacyjny jako baza danych

Bazy danych w oparciu o Microsoft Office Access

  • Tworzenie tabel i relacji
  • Formularze do baz danych
  • Raporty
  • Zapytania (kwerendy)
  • Modyfikowanie gotowych baz danych

Internet w zastosowaniach

Wybrane zastosowania Internetu – korzystanie z internetowych baz danych, bezpieczeństwo i ochrona danych, kalkulatory internetowe, komunikacja internetowa, korespondencja i przesyłanie danych z zastosowaniem podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego.

PROFESJONALNY PRACOWNIK W BIURZE/ SEKRETARIACIE

Typowe urządzenia pracy biurowej

  • Image pracownika biurowego
  • Savoir – vivre w realacjach miedzyludzkich
  • Wybrane zagadnienia etyki pracownika biurowego
  • Organizacja pracy w biurze/ sekretariacie

Razem w ramach kursu 80-100 godzin dydaktycznych 

Zapewniamy:

  • indywidualną pracę z komputerem w grupie 6-10 osobowej
  • materiały edukacyjne
  • doskonałą kadrę szkolącą
  • atrakcyjną cenę szkolenia oraz dogodne warunki płatności

Zaświadczenie ukończenia kursu na podstawie § 18 ust. 2 rozporządzenia MEN z dnia 18 sierpnia 2017 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych  ( Dz. U. poz. 1632).

więcej...

Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i fakturowaniem

Przepisy prawne związane z zawodem sprzedawcy. BHP oraz higiena w miejscu pracy.

  • Zasady i przepisy dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska podczas wykonywania zadań zawodowych kasjera – sprzedawcy
  • zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia w miejscu wykonywania czynności zawodowych
  • odpowiedzialność indywidualna i zbiorowa sprzedawców

Techniki sprzedażowe i obsługa klienta

  • autoprezentacja i savoir-vivre w miejscu pracy
  • zasady profesjonalnej obsługi klienta, komunikacja z trudnym klientem
  • szuka sprzedawania – sekwencja SELL
  • prawa konsumenta na rynku, reklamacja

Elementy towaroznawstwa handlowego

  • Towar jako przedmiot handlu, klasyfikacja towaroznawcza towarów
  • przepisy prawa dotyczące znaków jakości towarów, zasady kontroli wyrywkowej towarów
  • zasady odbioru ilościowego i jakościowego towarów, postępowanie wyjaśniające niezgodności dostawy i zamówienia
  • zasady zabezpieczania towarów przed uszkodzeniem, zniszczeniem, zagarnięciem
  • normy towarowe oraz normy jakości związane z przechowywaniem i konserwacją towarów
  • zasady oznakowania towarów i opakowań
  • aktualnie obowiązujące przepisy prawa dotyczące jakości sprzedawanych towarów
  • normy jakości sprzedawanych towarów, kontrola towarów przeznaczonych do sprzedaży
  • system HACCP w placówkach handlowych

Wykonywanie operacji rachunkowo-kasowych

  • zasady dokonywania inkasa, rozliczania należności, zabezpieczania i odprowadzania utargów.
  • rodzaje dowodów sprzedaży, zasady ich sporządzania i przechowywania
  • zasady funkcjonowania podatku VAT – obowiązujące stawki podatku VAT w zależności od rodzaju towaru; obliczanie podatku VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • dokumentowanie sprzedaży z zastosowaniem programów sprzedażowych typu FAKTURKA
  • (dokumenty potwierdzające sprzedaż – WZ, faktura VAT, rachunek, faktura korygująca i inne dokumenty dotyczące obsługi klienta w różnych formach sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa)
  • inkaso należności

Zasady użytkowania i obsługi kas fiskalnych

  • podstawy prawne użytkowania i stosowania kas fiskalnych na terenie RP
  • budowa kasy fiskalnej, wdrożenie kasy fiskalnej do obrotu
  • kasa fiskalna jako narzędzie kontroli
  • likwidacja kasy fiskalnej
  • wymiana papieru w kasie fiskalnej, włączanie i wyłączanie kas fiskalnych
  • sprzedaż na kasie fiskalnej po kodzie towarowym
  • wyszukiwanie w bazie kasy danych numerów PLU
  • zakończenie paragonów różnymi formami płatności (gotówka, przelew, karta kredytowa, czek, bon, talon)
  • stornowanie – storno pośrednie, bezpośrednie, anulacja całego paragonu
  • wpłacanie i wypłacanie w kasie fiskalnej
  • raportowanie w kasach fiskalnych, wykonanie rozliczeń dziennych
  • sprzedaż za pomocą klawiszy bezpośrednich, czytnika kodów kreskowych

Formy i zasady płatności bezgotówkowej, stacjonarne i mobilne terminale płatnicze

  • zasady inkasowania należności i sposoby rozliczeń finansowych (gotówka, przelew, karta płatnicza, karta kredytowa, czek, bon, talon)
  • dokumenty związane z rozliczeniem należności , raportowanie i rozliczanie utargu

Razem w ramach kursu 60 godzin dydaktycznych 

Zapewniamy: 

  • indywidualną pracę z komputerem i różnego typu kasami fiskalnymi w grupie 6-10 osobowej
  • materiały edukacyjne
  • doskonałą kadrę szkolącą
  • atrakcyjną cenę szkolenia oraz dogodne warunki płatności

Zaświadczenie ukończenia kursu na podstawie § 18 ust. 2 rozporządzenia MEN z dnia 18 sierpnia 2017 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych  ( Dz. U. poz. 1632).

więcej...

Prawo Pracy 2020

W związku ze zmianami dotyczącymi przepisów prawa pracy, oferujemy Państwu szkolenie z zakresu:
PRAWA PRACY ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM ZMIAN Z BIEŻĄCEGO ROKU

Program szkolenia:

  • Monitoring w miejscu pracy.
  • Rekrutacja i zatrudnienie a RODO – zgodnie z wytycznymi prezesa Urzędu Ochrony Danych, czyli gromadzenie danych kandydatów, obowiązki informacyjne i kwestie wewnętrzne.
  • Umowy o pracę i ich rodzaje.
  • Najnowsze orzecznictwo ws. mobbingu.
  • Zatrudnianie na podstawie umów cywilnoprawnych po zmianach.
  • Zmiany dotyczące przechowywania dokumentacji pracowniczej, czyli dokumentacja elektroniczna, obowiązki informacyjne i nowe okresy przechowywania.
  • Rozwiązywanie umów o pracę.
  • Umowa o pracę a umowa zlecenia.
  • Wynagrodzenia.
  • Urlopy.
  • Świadczenia rodzicielskie.

więcej...

Ochrona danych osobowych po wejściu w życie RODO

W związku ze zmianami dotyczącymi ochrony danych osobowych, oferujemy Państwu kompleksowe szkolenie z zakresu: OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH PO WEJŚCIU W ŻYCIE RODO ORAZ NOWYCH POLSKICH USTAW O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH.

 Dane osobowe

  • Pojęcie
  • Tak zwane dane wrażliwe
  • Źródła ochrony danych osobowych

Udostępnianie a przetwarzanie danych osobowych

  • Pojęcie przetwarzania danych osobowych
  • Pojęcie udostępniania danych osobowych
  • Problematyka umowy powierzenia
  • Problematyka klauzul „zgody na przetwarzanie danych osobowych”

Umowa powierzenia

  • Elementy konieczne
  • Elementy dodatkowe

Inspektor ochrony danych osobowych – nowa instytucja

  • Kompetencje inspektora
  • Inspektor a administrator danych

Dokumentacja ochrony danych osobowych

  • Polityka bezpieczeństwa oraz załączniki
  • Zbiory danych
  • Rejestr zbiorów
  • Rejestr udostępnień
  • Instrukcje

Zbiór danych

  • Pojęcie
  • Jak opisać zbiór

Ochrona danych osobowych po wejściu w życie RODO

  • Problem profilowania
  • Nowe obowiązki ADO
  • Nowy zakres kar
  • Problem rejestracji zbiorów
  • Certyfikacja
  • Kodeksy postępowania
  • System dokonywania ocen

Ochrona danych osobowych po wejściu w życie nowej ustawy o ochronie danych osobowych i przepisów ją wprowadzających

  • Przekształcenie GIODO
  • Zgłoszenie inspektora
  • Kary administracyjne
  • Klauzule i zgody

Ochrona danych osobowych zagadnienia praktyczne

  • Problem monitoringu
  • Projektowane zmiany dot. prawa pracy i poszczególnych dziedzin działalności
  • Problem przetwarzania danych przez kontrahentów (np. ubezpieczycieli, biura rachunkowe)
  • Dziecko w obrocie, – czyli dane osobowe uzyskiwane od nieletnich
  • Modyfikacja zgody i usunięcie danych ze zbiorów

więcej...

Kurs pedagogiczny dla instruktorów praktycznej nauki zawodu

PROFESJONALNY INSTRUKTOR NAUKI ZAWODÓW – program opracowany na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2017 r., poz. 1632)

Pedagogika i andragogika

  • Wybrane zagadnienia pedagogiki i andragogiki
  • Pedagogika pracy, jako subdyscyplina pedagogiczna istotna dla instruktora praktycznej nauki zawodu
  • Wychowanie a rozwój
  • Świadomość roli instruktora-szkoleniowca w świetle pedagogiki i andragogiki
  • Komunikacja i kultura języka
  • Pojęcie normy i patologii
  • Progi edukacyjne
  • Bezpieczeństwo młodocianego w zakładzie pracy

Elementy psychologii w kształceniu zawodowym

  • Podstawowe pojęcia psychologii
  • Poznanie i spostrzeganie społeczne
  • Kontekst psychologiczny projektowania procesów edukacyjnych
  • Sylwetka rozwojowa ucznia w okresie adolescencji i wczesnej dorosłości
  • Kontakty społeczne ucznia
  • Psychologiczne uwarunkowania uczenia się osób dorosłych

Podstawy metodyki kształcenia praktycznego

  • Prawo oświatowe określające organizację kształcenia zawodowego w kontekście praktycznej nauki zawodu
  • Kształcenie w zawodzie
  • Zajęcia praktyczne
  • Rola instruktora
  • Struktura jednostki metodycznej
  • Metody i zasady nauczania, w tym metody aktywizujące, dobór metod dydaktycznych
  • Formy pracy
  • Projektowanie środowiska materialnego zajęć
  • Ocenianie osiągnięć edukacyjnych młodocianych w świetle obowiązujących przepisów prawa
  • Dostosowywanie działań pedagogicznych do potrzeb i możliwości młodocianego
  • Specyficzne trudności w uczeniu się
  • Sytuacje wychowawcze w toku zajęć praktycznych
  • Dokumentowanie przebiegu nauczania praktycznej nauki zawodu

Praktyka metodyczna

  • Obserwowanie zajęć praktycznej nauki zawodu prowadzonych przez innych instruktorów lub nauczycieli praktycznej nauki zawodu i omówienie tych zajęć z prowadzącym praktykę metodyczną
  • Pełnienie roli instruktora praktycznej nauki zawodu, w tym planowanie zajęć, organizacja i prowadzenie zajęć w oparciu o samodzielnie opracowane scenariusze, ocenianie osiągnięć edukacyjnych, podejmowanie działań wychowawczych w toku pracy dydaktycznej
  • Analiza i ocena własnej pracy i jej efektów oraz pracy uczniów po przeprowadzonych zajęciach podczas konsultacji z osobą prowadzącą praktykę metodyczną
  • Prowadzenie dokumentacji przebiegu nauczania praktycznej nauki zawodu

Liczba godzin szkolenia: 80

Zapewniamy:

  • indywidualną pracę z komputerem w grupie 6-10 osobowej
  • materiały edukacyjne
  • doskonałą kadrę szkolącą
  • atrakcyjną cenę szkolenia oraz dogodne warunki płatności

Zaświadczenie ukończenia kursu na podstawie § 18 ust. 2 rozporządzenia MEN z dnia 18 sierpnia 2017 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych  ( Dz. U. poz. 1632).

więcej...



KIERUNKI KSZTAŁCENIA POLICEALNEGO


  • Administracja
  • Bezpieczeństwo i Higiena Pracy
  • Kwalifikowany Pracownik Ochrony

KURSY KWALIFIKACYJNE


  • Prowadzenie rachunkowości
  • Prowadzenie spraw kadrowo – płacowych
  • Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci
  • Programowanie, tworzenie i administrowanie stronami internetowymi i bazami danych

KURSY ZAWODOWE


  • Bezpłatne kursy
  • Certyfikowane kursy VCC
       - Administrator baz danych
       - Administrator sieci komputerowych
       - Barman
       - Florysta
       - Grafika komputerowa
       - Komputer i internet w zawodach technicznych
       - Monter instalacji fotowoltaicznych
       - Multimedia w reklamie
       - Obsługa kas fiskalnych
       - Programowanie serwisów www
       - Programy biurowe w administracji
       - Prowadzenie spraw kadrowo – płacowych
       - Prowadzenie spraw rachunkowo – finansowych
       - Techniki sprzedaży
       - Sekretarka   z możliwością specjalizacji sekretarka/rejestratorka medyczna
  • ABC działalności gospodarczej
       - Księgowość
       - Komputerowe wspomaganie finansów firmy
       - Księgowość małych i średnich firm z zagadnieniami kadrowo-płacowymi
       - Ewidencja księgowa przedsiębiorstwa z uwzględnieniem zagadnień kadrowo-płacowych
  • Oprogramowanie biurowe
       - Excel szybki start
       - Excel w zastosowaniach
       - Microsoft office w zastosowaniach
  • Informatyka stosowana
       - Podstawy obsługi komputera
       - Projektowanie stron www
       - Programowanie aplikacji internetowych
  • Grafika komputerowa
       - CorelDraw
       - Edycja fotografii cyfrowej
       - Grafika komputerowa w praktyce
  • Ochrona osób i mienia
       - Członek służby porządkowej i informacyjnej
       - Kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej
       - Kurs Doskonalący dla Kwalifikowanych Pracowników Ochrony
       - Kierownik do spraw bezpieczeństwa i organizowania imprez masowych
  • Pracownik administracyjno-biurowy
  • Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i fakturowaniem
  • Prawo Pracy 2020
  • Ochrona danych osobowych po wejściu w życie RODO
  • Kurs pedagogiczny dla instruktorów praktycznej nauki zawodu

Kursy na uczelni:

księgowość z wykorzystaniem programów komputerowych
księgowość
administrowanie sieci komputerowych i serwerów

Zawody na uczelni:

technik administracji
technik bhp
technik ochrony fizycznej osób i mienia

Główny adres uczelni


Jak do nas trafić

Polecane Uczelnie

Najczęściej Oglądane