Informator o Szkołach Wyższych, Policealnych i Językowych

Fashion & New Media - studia podyplomowe w Collegium Da Vinci

Kierunek Fashion & New Media łączy socjologiczno-badawcze spojrzenie z humanistyczną wrażliwością i umiejętnością poruszania się w świecie nowych technologii i mediów.

Studia podyplomowe trwają 9 miesięcy.
Zajęcia są realizowane w trakcie 10 zjazdów, w trybie sobota – niedziela (w godz.08.30 – 17.00 ).
2 semestry
CZAS TRWANIA (OD PAŹDZIERNIKA 2020R.)

Różnorodny i multidyscyplinarny program wprowadza w złożone zagadnienia krok po kroku: od wykształcenia umiejętności obserwacji i analizy (moduł Trends & Ideas), przez tworzenie konceptów i marek opartych o rzetelne badania i autentyczne wartości (Branding), po skuteczną komunikację w złożonej rzeczywistości (Communication & New Media) oraz sprofilowane i innowacyjne strategie sprzedażowe (E-commerce. Rozwój i Innowacje).

Naszym celem jest wykształcenie wrażliwych, otwartych i nowatorskich kreatorów rzeczywistości, który zmienią oblicze świata mody.

Partnerami kierunku są producent biżuterii YES i Poznańska Szkoła Konstrukcji Ubioru FORMA. Szkoła powstała z myślą o wspieraniu kształcenia na rynku mody, który podlega nieustannym zmianom wynikającym z rozwoju nowych technologii oraz globalizacji i dostępności świata. Nauka w FORMIE opiera się na programie odpowiadającym na aktualne potrzeby firm branży fashion, w duchu współczesnych tendencji edukacyjnych. Nauka, wsparta doświadczeniem prowadzących, oparta jest na ćwiczeniach i praktycznej wiedzy.

Uczestnicy

  • Absolwenci studiów licencjackich i magisterskich kierunków humanistycznych, społecznych i ekonomicznych, zainteresowani rozwojem zawodowym w obszarze fashion, nowych mediów, brandingu czy prognozowania trendów
  • Absolwenci kierunków projektowych (fashion, design) i artystycznych chcący pogłębić i ugruntować swoją wiedzę oraz rozszerzyć o wymiar praktyczny, rynkowy (nowe media, technologie, branding, e-commerce)
  • Profesjonaliści związani z branżą mody (dziennikarze, styliści blogerzy, vlogerzy) pragnący rozszerzyć i usystematyzować swoją wiedzę
  • Projektanci, twórcy i managerowie marek modowych – by skutecznie rozwijać i zarządzać marką
  • Pracownicy firm odzieżowych – by rozwijać swoje kompetencje i zdobyć aktualną wiedzę
  • Specjaliści od wizerunku, PR, social media pragnący rozszerzyć kompetencje i zdobyć aktualną wiedzę
  • Wszyscy, którzy widzą swój udział w dynamicznie rozwijającej się branży fashion i sektorze e-commerce

Zobacz, jak wyglądają studia Fashion & New Media w CDV!

Wiedza i umiejętności

  • Analiza i prognozowanie trendów, obserwacja mechanizmów rynkowych, tworzenie strategii rozwoju i scenariuszy przyszłości.
  • Pozyskiwanie i analiza informacji.
  • Tworzenie i zarządzanie marką.
  • Umiejętność określania grupy docelowej.
  • Wszechstronna, wielokanałowa komunikacja tekstem i obrazem.
  • Umiejętność budowania sensorycznego komunikatu.
  • Znajomość nowych mediów i technologii.
  • Płynne poruszanie się w obszarze e-commerce.
  • Uzyskanie unikatowych narzędzi do działania na zmieniającym się, globalnym rynku branży fashion.
  • Umiejętność świadomej  pracy nad marką/projektem/produktem/usługą w branży fashion.
  • Umiejętność kształtowania nowoczesnej, wyróżniającej się marki.

Perspektywy zawodowe

  • Media tradycyjne i internetowe – serwisy związane z modą i projektowaniem (dziennikarz, copywriter, content manager)
  • Firmy strategiczne i doradcze, agencje reklamowe i konsultingowe (Trendwatcher, Trendforecaster)
  • Agencje kreatywne i interaktywne (Creative Director, Artistic Director, Specjalista ds. Brandingu, Strategii, Komunikacji, Social Media Manager, Fashion Marketing Manager, Event Manager)
  • Stworzenie i rozwój własnej marki

więcej...




 

Powiązane artykuły

Odnawialne źródła energii dla biznesu

Celem Studiów jest przekazanie praktycznej wiedzy z obszaru technologii odnawialnych źródeł energii wraz z umiejętnością praktycznego wykorzystania wiedzy w rozwoju swojego biznesu.

czytaj dalej

Nowy marketing - studia podyplomowe w Collegium Da Vinci

Marketing internetowy dzisiaj to nie tylko tradycyjne już narzędzia SEO/SEM, PPC, Social Media Marketing, czy reklama display.

czytaj dalej

Fotografia - studia podyplomowe w Poznaniu

Studia na kierunku FOTOGRAFIA w Collegium Da Vinci mają formułę warsztatową.

czytaj dalej

Polecane Uczelnie

Najczęściej Oglądane

Polecane Uczelnie