Informator o Szkołach Wyższych, Policealnych i Językowych

UNIWERSYTET SWPS - Wydział Zamiejscowy w Poznaniu

UNIWERSYTET SWPS - Wydział Zamiejscowy w Poznaniu

Rok założenia: 1996 | Rektor: prof. dr hab. Andrzej Eliasz


PIERWSZY PRYWATNY UNIWERSYTET W POLSCE


Wyznaczyliśmy sobie ambitne zadanie, którego realizacja wymagała trudnych decyzji, nieoczywistych wyborów oraz odwagi przy wytyczaniu nowych ścieżek. Dzięki pasji do zdobywania wiedzy i konsekwencji w zachowaniu najwyższych standardów stworzyliśmy uczelnię na miarę naszych marzeń. Uniwersytet SWPS to nasz wspólny sukces.

Od początku inwestujemy w rozwój nauki. Prowadzimy badania, które odpowiadają na rzeczywiste potrzeby ludzi. Realizujemy nowoczesny model kształcenia oparty na partnerskich relacjach. Współpracujemy ze środowiskiem kultury, sztuki i biznesu. Nie tylko przekazujemy wiedzę, lecz także odkrywamy ją wspólnie ze studentami. Uniwersytet SWPS to miejsce pracy, nauki, badań i dociekań – to nasze miejsce.


JAKOŚĆ KSZTAŁCENIA


Oferujemy interdyscyplinarne programy kształcenia dostosowane do potrzeb studentów. Nasi dydaktycy nie tylko przekazują najnowszą wiedzę, lecz także odkrywają ją wspólnie ze studentami. W atmosferze zaufania i partnerstwa motywują studentów do odkrywania swoich zdolności i precyzowania przyszłych planów zawodowych. Zachęcają ich do urzeczywistniania naukowych ambicji i wspierają w ubieganiu się o granty na własne projekty badawcze.


NOWOCZESNY MODEL KSZTAŁCENIA


Celem wiodącym Uniwersytetu SWPS jest zapewnienie studentom nowoczesnego, wszechstronnego wykształcenia przygotowującego do zdobycia dobrej pozycji na rynku pracy, jak najlepszego wykonywania wybranego zawodu oraz dalszego zawodowego rozwoju.

Ważnym celem jest także umożliwienie studentom szerokiego dostępu do wiedzy o świecie i zdobywania doświadczeń społecznych, które przyczynią się do ich sukcesu w różnych obszarach życia, nie tylko tych związanych z pracą zawodową. Dlatego obok dbałości o jak najwyższy poziom nauczania kładziemy nacisk także na to, aby panujące w naszym środowisku relacje i warunki studiowania sprzyjały aktywności studentów, twórczej realizacji zainteresowań, umacnianiu nastawienia na współpracę i porozumienie się z innymi ludźmi.


ROZWÓJ KOMPETENCJI ZAWODOWYCH


Studenci mają do wyboru wiele ciekawych ścieżek, które umożliwiają zdobycie specjalistycznej wiedzy i unikatowych umiejętności. Uczelnia zdobyła prawie 8,6 mln zł na rozwój praktycznych kompetencji zawodowych. Dzięki dofinansowaniu ze środków unijnych studenci uczęszczają na warsztaty, certyfikowane szkolenia, spotkania z ekspertami oraz wizyty studyjne u pracodawców, podczas których doskonalą umiejętności przydatne w pracy zawodowej. Więcej informacji »


ŚWIATOWEJ SŁAWY NAUKOWCY


Studenci mają kontakt z wykładowcami z Polski i zagranicy. Zajęcia prowadzą znamienici profesorowie, autorzy podręczników, opiniotwórczy eksperci. Odwiedzili nas: Bruce Newman – były doradca prezydenta USA Billa Clintona, Lidewij Edelkoort – światowej sławy trend forecaster, a także Robert Cialdini – ekspert w dziedzinie psychologii marketingu i wywierania wpływu na ludzi, oraz Philip Zimbardo – światowej sławy psycholog społeczny.


DOŚWIADCZENI PRAKTYCY


Kadra dydaktyczna naszej uczelni to prawie 1000 wykładowców, z których znaczną część stanowią doświadczeni praktycy. Zajęcia prowadzą m.in.: prof. Lech Gardocki – Pierwszy Prezes Sądu Najwyższego w latach 1998-2010, prof. Andrzej Kokoszka – doświadczony psychiatra i psychoterapeuta, prof. Michael Fleischer – wybitny znawca komunikacji społecznej, dr Marcin Zaborski – dziennikarz stacji radiowej RMF.


Studia I stopnia



Studia II stopnia



Studia jednolite magisterskie



Studia III stopnia doktoranckie



Kierunki wykładane na uczelni:

dziennikarstwo i komunikacja społeczna Licencjat Stacjonarny Niestacjonarny
prawo Magister Stacjonarny Niestacjonarny
turystyka i rekreacja Licencjat Stacjonarny Niestacjonarny

Główny adres uczelni


Jak do nas trafić

Powiązane artykuły

Stres ma wielkie oczy.

Jak sobie z nim radzić na maturze?

czytaj dalej

Zyski z naśladowania

Jeśli kelnerka powtarza słowa klientów to ma szansę na wyższe napiwki, a gdy ekspedientka w drogerii kopiuje gesty kupujących, to zarobi więcej - tak działa „efekt kameleona". Naukowiec z Uniwersytetu SWPS w swojej najnowszej publikacji pokazuje korzyści i straty, jakie niesie ze sobą naśladowanie.

czytaj dalej

Polecane Uczelnie

Najczęściej Oglądane